Tarkan Azerbaycan’da!





Azerbaycan'daki popçular isyanda! Azerbaycanlıların isyanı neden onların ülkesinden Tarkan gibi popçuların çıkabileceğiniz konu alıyor.

Geçtiğimiz günlerde, Azerbaycan'da yayın yapan Azad Azerbaycan International TV (atv) kanalındaki bir programda; Azeri popçular, Megastar'a olan hayranlıklarını anlattı. Tarkan'ı yere göğe sığdıramayan şarkıcılar, sonra da onunla kendilerini kıyasladı. Elcin Ceferov, Samir, Xeyyam Nisanov, Samir Piriyev ve İzzet Bağırov gibi Azeri popçular; sponsorları olsa, Megastar'a rakip olabileceklerini iddia etti.

tarkan

'Şıkıdım', 'Adımı Kalbine Yaz' ve 'Dön Bebeğim' gibi Tarkan şarkılarını söyleyen popçular; "Neden Azerbaycan'dan bir Tarkan' çıkmıyor?" sorusuna birbirinden ilginç cevaplar verdi:

Samir Piriyev: "Megastar olmak için sponsor lazım. Bana da 2 milyon verseler, ben de star olurum. Adaşım Samir'i; Tarkan gibi olmasa da Murat Boz seviyesinde görüyorum."

Xeyyam Nisanov: "Tarkan'a bakınca bizde kompleks olduğunu görüyorum ama bizde de iyi müzisyenler var... Bu arada Tarkan, statüsünü kaybetmekten korktuğu için Eurovision'a katılmıyor. Bizim sanatçılarımız, tanınmadıkları halde yarışmaya katıldı ve birinci oldu."

İzzet Bağırov: "Tarkan'ın gücü, şarkılarında. Ayrıca çok iyi dans ediyor. Onun imkanları bende olsa, belki ondan çok daha iyi bir star olurum." Samir: "Tarkan çok sevdiğim ve saygı duyduğum bir star." (Ensonhaber)
Tarkan


0 yorum: