Rüyada et görmek ne anlama gelir?





Rüyada et görmenin anlamını merak edenler için aşağıda etin bir kaç şekline göre rüya tabiri anlatılmıştır.

ruyada_et_gormek_ne_anlama_gelir_300x166

Rüyada görülen et, türüne ve görünüşüne göre çağrışım yapar.

Bir kimse rüyasında pişmiş et görse, bu tür rüya, görenin hayrına yorumlanır. O kişinin helal maldan bol kazanç elde edeceğini gösterir.

Rüyada eti kebap olarak pişirdiiğini görmek, hastalanacağına işaret sayılır. Eğer bir kimse rüyasında halka et dağıttığını görürse, devletten yardım göreceğine yorumlanır.

Rüyada görülen sığır eti o yılın bereketli olacağına işaret eder. Bir kimse rüyada, pişmiş et görür ve o eti yaşlı biriyle beraber yerse, uzun ömürlü olacağına işaret eder.

Rüyada görülen kuş eti, rüyayı görenin faydalı bir yolculuk yapacağına işarettir. Bu rüya bazan da kişinin cennetlik olmasına vesile olacak hayırlı işler yapacağına yorumlanır. Rüyada vahşi bir hayvanın etini görmekise, rüya sahibi için helâl kazancı temsil eder. Rüyada görülen balık eti de kolay kazanılan ve afiyetle yenen mal olarak yorumlanır. Bazan balık eti, denizden gelen bir kazancada işaret eder.

Rüyada çiğ et görmek hayra yorulmaz, kötü haber almaya delalettir.
rüyada et görmek , rüyada kurban eti görmek


1 yorum:

  1. Bayadır konuşmadığım bi arkadaşım geliyor yanıma sohbet ediyoruz sonra sürekli görüştüğüm arkadaşım geliyor üstünde sadece sütyen var göbeği açık ve et parçası yapıştırmış göbeğine konuşmadığım arkadaşımın yanına girmekte tereddüt ediyor sonra cesaretini toplayıp giriyor sonra konuşmadığım arkadaşıma gidiyor musun diyrm oda hayır o gidiyor diyor kafamı bi kaldırıyorum babam yüzü toplamış kilo almış arkadaşım tekrar o gidiyor diyor babam arabaya binip gidiyor arkasından koşuyorum nereye gidiyorsun baba diyorum arabaları durdurmaya çalışıyorum babama götürün diye sonra bi kuyunun yanında babamı arıyorum

    YanıtlaSil