Kıvanç Tatlıtuğ Mart sayısında elle dergisine kapak oldu!





Diziler ile hayatımıza giren Kıvanç Tatlıtuğ günümüzdeki en popüler isimlerden birisi oldu! Şimdi ise Elle dergisinde kapak resmi oldu!

kivanc_tatlitug_ellee_kapak_oldu_1

ELLE Türkiye, ilk kez bir erkeği, tek başına kapağı için fotoğrafladı. Derginin mart sayısının kapağını Kıvanç Tatlıtuğ süsledi. İstanbul'da İtalyan moda fotoğrafçısı Riccardo Tinelli'nin objektifine poz veren Tatlıtuğ, çekimin ardından hakkında merak edilenleri anlattı.

Bir kadında en çok neyi beğenir, neyi takdir edersiniz?
Makyaj yapmayan, çok sade, mümkünse koca koca topuklu ayakkabılar giymeyen, doğal, kendi gibi olan, her gün saçı başı yapılmış, sabahın sekizinde kuaförden çıkmış gibi görünmeyen kadınları beğeniyorum. Erkeğin de, kadının da kendisiyle çok uğraşması hoş gelmiyor. Yoksa herkese saygım var. Ama bu benim kendi görüşüm. Yok denecek kadar az makyaj, doğal bir yüz, sadelik bana samimi ve güzel gelir.

Başka nelerden hoşlanmazsınız?
Marka takıntısı bana garip ve hatta komik geliyor. Birisinin üstünde öyle baştan aşağı marka gördüğüm zaman bir tereddüde düşüyorum. Özellikle Avrupa'daki ikinci el dükkanlardan kıyafetler almayı seviyorum. Ayakkabıyı ikinci el almam ama eskitilmişini çok seviyorum. Ayakkabı ve deri ceket takıntım var. Bir insanın üzerindeki kıyafet marka veya çok pahalı olmak zorunda değil; onun değerini sen kendin verirsin. O senin üstünde olduğu için değerlidir.

EVLİLİK SİPARİŞ ÜZERİNE GELMEZ


Mutlu olmanız için hayatınızda mutlaka birisi, aşk olması şart mı?
Ben zaten çevremde sevdiğim insanların varlığından mutlu oluyorum. Mutlu olmam için sevdiğim insanların, dostlarımın ve ailemin yanımda olması yeterli. Eve gidince Pars'ın hasta veya keyifsiz olduğunu görürsem mutsuz olurum. Hayatımda mesai harcamış olduğum şeylerden uzak kalırsam, bu beni mutsuz eder. Ama yalnızlığına da son derece düşkün biriyim.

Medya sizi evlendirmeye çok meraklı. Aileniz, anneniz size bu konuda yorumlar yapıyor mu?
Ailem, annem-babam bu konuda da son derece saygılı insanlar. Böyle bir yaptırımları yok; ancak böyle bir beklentileri olabilir. Bunu da müthiş bir hassasiyet içerisinde dile bile getirmezler. Hiç böyle bir konuşmamız olmadı. Ancak evlenmemi, yuva kurmamı, çocuk sahibi olmamı tabii ki çok isterler. İnşallah bir gün o da olur. Bu işler pazardan iki kilo domates almaya benzemez, sipariş üzerine gelmez. Hepimiz kaderimizde ne varsa onu yaşayacağız.

 

Kader-kısmete inanır mısınız?
Yanılmıyorsam vücudumuzun dörtte üçü su. Bir örnek vereyim: Yüzme bilmeyen bir insanın denizden korkması onu sadece suyun dibine iter, batırır. Yani yüzme bilmeyen bir insan, sadece deniz fotoğrafından korkup kendini batıracağı bilinciyle suya girdiği için batar. Sen ne kadar çırpınır san, o kadar batarsın. Çırpınmayıp hayatı akışına bırakacaksın. Çırpınıp illa bir taraflara gitmeye çalışırsan, seni "dalga" alır, bir o yana, bir bu yana vurur, ağzın burnun paramparça olur. Kendini serbest bıraktığın zaman gideceğin yere çok daha rahat gidersin. Her zaman buna inandım.
dergisine , elle dergisi kapak resmi Kıvanç Tatlıtuğ , kapak , Kıvanç , Kıvanç Tatlıtuğ , sayısında , Tatlıtuğ


0 yorum: